18. tammikuuta 2011

Starless night

Päivitystä, viimeinkin! :D Mitään jännää ei ookkaan sitten uudenvuoden (joka sitten onki oma lukunsa) tapahtunu, joten tulee tosi paksua, tylsää teksiä, varautukaa!

Mitään fiksua ei oo tosiaan tehty pitkään aikaan. Hennan kans ollaan molemmat oltu tosi moody bitches viime aikoina (next mood swing in seven minutes) ja se lähinnä huvittaa mua. Kumpikaan ei ole täysin varma mitä haluaa ja mitä aikoo ku yhteishakujen aika koittaa or anything. Mut onhan meil aina toisemme joille voiaan olla niin hirveitä ku halutaan, eikä kumpaakaan haittaa. Se on alkanu leikkimää poikaa useemmin ku yleensä! Se jopa haluu mun toisen capin, weird stuff! Ja muita kavereita on vaan _ikävä. Näin niitä tossa perjantaina, mut se tuntuu nyt jo ikuisuudelta ja kauheinta on kai, että menee toinen ikuisuus ennenku nään kaikkia yhessä. ):


Asiasta leivänpaahtimeen, mun huone, tunnetusti, on aina kamala kaatopaikka, joten täs pari päivää sitte päätin että siivoan sen! Se jäi vähän puolitiehen, (asiaan ei auttanu et Henna ja Sofia vietti yön tääl. :D) vaatekaapit sentää sain siistiksi. Nyt nää pari seuraavaa kuvaa voi järkyttää heikkohermoisia ja siivousintoilioita ja mä en vastaan yhdestäkään traumasta tai kakomiseffektistä, jonka aiheutan.

Kamalat Ennen-kuvat:






Ja sitten iloiset ja kauniit Jälkeen-kuvat:


Look how pretty! ♥





Joo, tältä mun huone kaapin kohdalta näyttää. Mun sänky taas on kolo/pesä/something like that ja hyvä et itsekkään mahdun suoraks sinne. (ja mä olen _lyhyt.)

Mitähän muuta jännää teille kertoisin! Tuli tässä tehtyä viinereitä ja lettuja aikasemmin päivällä ja isä huvitti sanomalla, et ne palaneet oli parhaita. Muistutti useempaan kertaan. Pitääki tehä uuestaa lettuja ja polttaa pari niistä ihan tahalleen! Kuvaspämmi kertokoot kaiken lopun.




Omnomnom ♥ Omenaviinereitä.  ♥

Päällimmäisenä se palanut yksilö. :D


50% off, that's why two prices. Pitkä toppi ja kuvassa selkäosa. ♥


Tää on ihana ja lämmin♥ Se on kakspuolinen, toinen puoli teddykarvaa ja toinen collegekangasta. 50% off too.

Can't clean without some awesome music!

Asd, tähän onki hyvä lopettaa. Yes, I have a retard cat! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti