16. helmikuuta 2011

B like Basics


Mun elämässä ei oo ollu oikeestaa mitään erityistä meneillään, en oo juurikaan ostellu mitää enkä tehny mitään erikoista. Syy radiohiljasuuteen:D Toi ylemmässä kuvassa näkyvä paita on kyl uus! Kavereitten kanssa oon kans pyöriny, mut oon ylläri ylläri, hukannu kamerani objektinsuojuksen, niin kameraa ei viiti kauheesti kuljetella mukana. Samoin oon hukannu tän vuoden aikana noin neljät lapaset ja yhen pipon, ja nyt ollaa vasta helmikuussa.. oon toivoton. :D



Tarkotuksena ei oo nyt esitellä sataa huonoa webbikuvaa itestäni, mut leikkelin hiuksiani ja näistä ei oikeestaan oo parempia kuvia. Noil pakkasilla (ja mun laiskuudella..) ei oikein muuta voi ku juoksennella pipo päässä, ni hiuksiakaa ei juurikaan tuu laitettua. Mut tosiaan, yks ilta vilkasin peiliin ja näin pöydällä sakset ja muutamaa minuuttia myöhemmi hiukset oli sen kymmenen senttiä lyhyemmät.. :D Kukaa muu ei kyllä tunnu huomaavan näissä mitään eroa vanhoihin vaik pituutta lähtiki reippaasti. Nojaa, ite tykkäilen!




Oon kans ponittanu Missun kanssa ihan kympillä. Yea right I know, se siit katu-uskottavuudesta mut ketä kiinnostaa ;D Ylläolevassa kuvassa on mun übergirly pikkuponi Cloudyshine, asd. Kyllä, mä piirrän poneja. Ja alapuolella sit vaan yks esimerkki siitä sotkusta mikä tuntuu syntyvän kaikille mun lähellä oleville papereille jos oon vähänki tylsistyny tai stressaantunu. :''D

Lisäks oon koukuttanu itteni pillimehuihin, mul on niitä aina laukussa vähintään yks. Joku taantuma takas neljävuotiaaks meneillään..?:D Nojaa, oon ahkera oppilas koulussaki ja fyssantunnilla jonkun lämpölaajenemisesimerkkien sijasta piirtelin appelsiineille nassuja. As cool as it gets.



Ja tähän on kai hyvä lopettaa! Meil on jo 14 parsaa lukijaa vaik postauksii on ollu vasta muutama, ootte parsoja!;D

4 kommenttia: