22. joulukuuta 2010

For a start ! ~

Heip!

Ajattelin että ekassa postauksissa te haluaisitte ehkä tietää jotain musta, mun elämästä ja yleisesti ottaen siitä, kenen blogiin olette tulleet itsenne klikanneeksi. Here we go!



Eli moi, ite oon Henna, asun kotkassa ja käyn yhdeksättä luokkaa atm. Mun elämä pyörii varmaan aika pitkälti samojen asioiden ympärillä ku useimpien muidenki, eli kavereiden, hyvän musiikin, vaatteiden, unelmien ja sit-ku-me-ollaa-isoja-rikkaita-ja-kuuluisia-haaveiden kautta satunnaisesti vähän realistisempiinki tulevaisuudensuunitelmiin. Koska ei ois yhtään siistiä lisätä tähän mitään hurjaa faktalistaa ''tätä oon, tätä en, tästä tykkään, tätä vihaan''-tyylillä, niin taidan vaan todeta että tulevaisuudessa tuutte kyllä kuulemaa musta lisää. Aika basic stuff vielä, mut katotaan saadaanko me tästä jotain mielenkiintosta aikaan! :D

Missu varmasti kertoo itestään myöhemmin kaikkea kivaa ja tietämisen arvosta, mutta pakkohan munkin on nyt jotain tähän mainita! Missu on kyllä sulonen ja pieni, mut on tossa tytössä sitäki enemmän asenneta. You'll see! ;D Oon kirjottanut tän merkinnän nyt kolme kertaa uusiks, koska mun kone ei tykkää toimia, joten jospa jätettäis tää vaan tähän ja katellaan seuraavassa postauksessa uudestaan.

- Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti